• 18.04.2017, 15:09

SUMMER LOVIN

Local time, Mexico, 08 am

Skirt Styleconnection Top Bikbok Choker Costa Rica Shoes Adidas Sunglasses Rayban

God morgen, alle fine! Jeg er nå å finne i Tulum og som jeg forventet er hostellet vi bor på nå både sosiale og fult av gode fasiliteter. Etter å ha bodd både her og der de siste månedene er slike ting noe vi virkelig setter pris på! Her snakker vi gratis vann, yoga, ris, pasta, salsakurs, krydder, kaffe, alt av frokost som pannekaker, musli, egg, yoghurt, frukt, drinker en time hver kveld... and you name it. Og det beste av alt er at dette er en av de billigste hostellene i Tulum! Jeg sa jo at Weary Traveller var en favoritt, og det er det fortsatt 4 år senere. Stemningen er god, uteområdet (som dere vet jeg er opptatt av når jeg reiser) er topp, hostellet har 2 hunder og 1 katt og ja, jeg storkoser meg allerede. Etter litt flere timer på bussen fra Cancun til Tulum enn det vi så for oss i går, bestemte vi oss for å dra på trening så fort vi kom til Tulum. Helt ærlig var dette det siste som fristet oss, men jeg visste at det ville gi oss ny energi og jeg er så glad vi dro! Etterpå var vi både superhappy og fulle av energi, og vi satte oss plutselig ned på et kyllingsted for middag på vei tilbake til hostellet. Da vi kom hit mette og fornøyde var uteområdet fullsatt og de gratis drinkene allerede i gang, så 3 timer etter treningen kom vi oss endelig i dusjen og sluknet på sengen rett etterpå. Haha, det tar på å være backpacker også gitt! Jeg stod opp kl. 07 i dag og så for meg at jeg var den eneste våkne, men her var det allerede full gang på det store ute- kjøkkenet vårt med alle de frivillige her som stelte i stand kaffe og frokost. Litt blogging og kattekos er snart unnagjort, så om en liten time skal jeg vekke Omisen for frokost og morgen- yoga. Jeg håper alle har det fint, og at det er greit å være tilbake i hverdagen igjen. Mange klemmer fra Tulum <3

//Good morning, everyone! You can now find me in Tulum and as I expected our new hostel is great! After living here and there for the last couple of months you really appreciate a good social hostel with good facilities. Here we have free water, yoga, rice, pasta, salsa lessons, spices, coffee, everything you can imagine when it comes to breakfast like eggs, musli, pancakes, yoghurt, fruits, drinks for an hour every night.. and you name it. And the best thing is that this is one of the cheapest places to stay in Tulum. I told you that Weary Traveller is a favorite of mine, and 4 years later it still is! The atmosphere is great, the outdoor area as well, and the hostel has 2 dogs and 1 cat. I really like it here already! After some hours more than we thought from Cancun to Tulum yesterday, we decided to go directly to the gym when we came here. We were about to skip it, but then I remembered how much energy I get from training so we went anyway. And I´m so glad we did, because my energy level increased a lot, and so did my mood. We ended up at a chicken place right after for dinner, and when we got back to the hostel the people was already started with the free Caipirinhas in the bar. 3 hours later we finally took a shower, and then we fall asleep right away. Haha, this backpacking life. Today I woke up at 7 am and thought I was the only one, but when I came out at the kitchen the volunteers were already finished with the big breakfast and coffee. After some blogging and cuddling with the cat I´m going to wake up Omar and then it´s time for some morning yoga. I hope you all feel great, and that it´s okey to be back with work and routines this Tuesday. Lots of love from Tulum <3

#inspo #travel #blogger #mexico #tulum #jannexplor #xplor #xplorbloggno #blogbyjannebodin #xplorbyjannebodin #omiandjannetravels

Follow

xplor

20.04.2017 kl. 16:15
krist.in: Tusen takk, Kristin! <3

26 y/o Travel & Lifestyle blogger from Norway. Traveling the world with the love of my life <3 Contact: rolpx@hotmail.com Dette er en blogg hvor du og jeg kan drømme oss bort fra kalde Norge, se fristende bilder av hvite strender og store palmer, og lese om hvilke mat jeg anbefaler på de ulike stedene jeg besøker. Er det noe jeg elsker så er det nettopp det å se, føle og oppleve, og er det noe jeg er flink til så er det å utforske - derav navnet xplor. Jeg vet at min store reise så vidt har begynt, og jeg håper dere alle vil følge meg og min kjære ut i den store verden! Det vil bli fristende mat, nydelige strender, spennende byer, eventyrlige utflukter, eksotiske øyer og veldig mye kjærlighet! #onewayticket